Are you in the right place?
Select country
- France - EUR
- Spain - EUR
- Sweden - SEK
- Germany - EUR
- Finland - EUR
- Denmark - DKK
- Italy - EUR
- Poland - PL
- Austria - EUR
- Belgium - EUR
- Bulgaria - EUR
- Cyprus - EUR
- Czech Republic - EUR
- Estonia - EUR
- Greece - EUR
- Hungary - EUR
- UK - GBP
- Ireland - EUR
- Latvia - EUR
- Lithuania - EUR
- Luxembourg - EUR
- Malta - EUR
- Netherlands - EUR
- Norway - NOK
- Portugal - EUR
- Romania - EUR
- Rest of World - EUR
- Slovakia - EUR
- Slovenia - EUR
- Switzerland - EUR
Tilaus ja maksaminen
Mihin maihin toimitatte tuotteita?
Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti.
Minulla oli vaikeuksia tilauksentekemisen kanssa. Mitä minun tulisi tehdä?
Kokeile jotain toista maksutapaa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa, jolloin voimme auttaa sinua.
Mistä tiedän, että tilaukseni on käsitelty?
Tilausvahvistus lähetetään postin laatikkoosi, kun tilaus vahvistetaan. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Sisältyykö hintoihin ALV vai ovatko ne verottomia hintoja?
Ellei toisin mainita, kaikkiin verkkokaupassa näkyviin hintoihin sisältyy Ruotsin 25 prosentin ALV.
Jos ostat EU: n ulkopuolisesta maasta tai yritykseltä, arvonlisävero vähennetään kassalla.
Kuinka pitkä on avoin ostos -aikanne?
Avoin ostos on voimassa 30 päivää siitä hetkestä, kun vastaanotat/noudat tilauksen. Avoin osto ei koske avattuja pakkauksia tai erikoistilauksia, kuten Husqvarna Automower -tarrasarja.
Miten voin maksaa?
Meillä voit maksaa helposti Collector kautta, käyttää VISA- tai Mastercard-korttia.
Tarvitsenko tilin ostaakseni jotain?
Ei, meiltä ostamiseen ei vaadita asiakastiliä. Jos sinulla kuitenkin on asiakastili, tilaushistoriasi tallentuu asiakastilillesi.
Tomitus
Kuinka kauan edustaja säilyttää lähetystä?
DHL:ssä sovelletaan 14 päivän sääntöä siitä hetkestä lähtien, kun paketti saapuu edustajalle.
Miten voin seurata pakettiani?
Kun olemme käsitelleet ja lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse seurantalinkin, jolla voit seurata pakettisi kulkua.
Missä on minua lähin jakelutoimipaikka?
Näet sinua lähimmän DHL:n edustajan sijainnin napauttamalla tätä ja antamalla postinumerosi.
Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulut perustuvat tuotteiden painoon ja kokoon. Emme peri toimituskuluja, jos tuotteen hinta on 890 kruunua ja toimitus tapahtuu edustajan kautta. Tämä ei kuitenkaan koske joitain erikoistuotteita, joiden paino tai koko on rajoitettu. Esimerkkejä tästä ovat ruohonleikkurit ja ajettavat ruohonleikkurit / puutarhatraktorit.
Kassalla näet aina kaikki saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot ja kustannukset.
Mitä tapahtuu, ellen nouda pakettia edustajalta?
Ellei pakettia ei noudeta edustajalta, se palautetaan meille automaattisesti 14 päivän kuluttua. Tällaisissa tapauksissa veloitamme 300 kruunun(€30) käsittelymaksun. Lunastamatonta pakettia ei katsota peruutusoikeuden käyttämiseksi.
Voiko teiltä tehdä tilauksen ja lähettää sen sitten toiselle vastaanottajalle?
Jos haluat tilata toiselle henkilölle/toiseen osoitteeseen, voit maksaa PayPalin kautta, kortilla.
TURVALLISUUSSYISTÄ Klarna ei salli laskutusta muuhun kuin väestörekisterissä olevaan osoitteeseen.
Mitä kuljetusvaihtoehtoja on tarjolla
Tarjoamme toimituksen DHL: n kautta. Toimitusvaihtoehdot perustuvat aina pakkauksen kokoon ja painoon. DHL - Home Delivery toimitetaan kuriirin kautta, ja Service point menee suoraan edustajalle.
Milloin lähetätte pakettini?
Normaalisti tilauksesi lähetetään 24 tunnin sisällä (muina kuin arkipyhinä). Tämä edellyttää, että meillä on tuotetta varastossa. Jos tuotetta ei ole varastossa tilauksen tekohetkellä, tuotteen lähetys kestää yleensä 48 tuntia.
Usein kysyttyä
Mitkä ovat aukioloaikanne?
Aukioloaikamme ovat: Maanantai-perjantai: 08.00-17.00 Lauantai: 10.00-14.00 Sunnuntai: Suljettu Punaiset päivät: Suljettu
En ole saanut tilaustani koskevaa tekstiviesti-ilmoitusta. Mitä teen?
Oletko antanut vahingossa väärän puhelinnumeron ilmoituksen lähettämistä varten tai etkö ole koskaan saanut sitä?
Ei hätää. Voit noutaa toimituksesi näyttämällä henkilötodistuksesi sekä lähetystunnuksen neljä viimeistä numeroa.
En löydä oikeaa varaosaa. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, sähköpostitse tai puhelimitse, jolloin autamme sinua löytämään etsimäsi osan.
Valitukset / ostot
Miten vaihdan tavaran?
Haluatko vaihtaa vahingossa tilaamasi väärän tuotteen? Tai tilasitko väärän koon? Ota yhteyttä, jos haluat käyttää avointa ostoa. Lähetä palautettava tuote takaisin ja tilaa sitten suoraan verkkosivustoltamme.
Hyvitämme palautettavan tuotteen, kun se on vastaanotettu.
Tuotteeni lakkasi toimimasta takuuaikana. Mitä teen?
Husqvarnan tuotteet voidaan luovuttaa korjattavaksi/huollettavaksi kaikille valtuutetulle korjaamoille riippumatta siitä, mistä tuote on ostettu.
Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?
Tarjoamme 14 päivän peruutussoikeuden lain (2005:59) etäsopimuksista ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehdyistä sopimuksista mukaisesti. Tuote on palautettava toimitusta vastaavassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Jos tuotteessa on sinetti, sen on oltava ehjä. Jos palautettavan tuotteen sinetöinti on rikottu, tuote katsotaan käytetyksi. Varaamme silloin oikeuden vähentää arvonalennusta vastaavan summan tuotteen hinnasta. Asiakkaan on maksettava tuotteen palautuskulut ja todistettava pyydettäessä, että tuote on lähetetty. Siksi kuljetuspalvelulta on pyydettävä aina kuitti.
Mitä teen, jos paketti vahingoittuu kuljetuksen aikana?
NÄKYVÄ / NÄKYMÄTÖN: Ilmoita näkyvistä kuljetusvaurioista kuljettajalle välittömästi ennen kuin hyväksyt tavarat. Toimita sen jälkeen reklamaatio asiakaspalveluumme. Jos et reklamoi vastaanoton yhteydessä havaitsemistasi näkyvistä vaurioista, korvausta ei makseta. Näkymättömistä kuljetusvaurioista on ilmoitettava viimeistään viiden työpäivän kuluttua toimituksen kuittaamisesta suoraan asiakaspalvelullemme.
Tämän ajan jälkeen korvausta ei enää makseta. Kaikkien kuljetusvaurioiden osalta vaadimme, että asiakastukemme saa valokuvadokumentaation vahingoista. EDUSTAJAN KAUTTA: Jos lähetyksesi osoittautuu vahingoittuneeksi noudon yhteydessä, älä ota sitä vastaan ja pyydä edustajaa tekemään reklamaatio kuljetusyritykselle. Ota sitten itse yhteyttä asiakaspalveluumme ja reklamoi meille suoraan.
Voinko palauttaa tuotteeni kauppaan, vaikka teinkin ostokseni verkossa?
Kyllä voit. Maksunpalautus suoritetaan kuitenkin samaa maksutapaa käyttäen kuin tilauksen yhteydessä.
Miten palautus tehdään?
Sinulla on 14 päivän peruutusoikeus alkaen siitä hetkestä, jolloin vastaanotat tai noudat tilauksen. Palautuspaketti tulee lähettää vapaavalintaisen kuljetuspalvelun kautta palautuslomakkeeseen merkittyyn osoitteeseen. Emme voi noutaa pakettia jakelutoimipaikasta. Jos niin kuitenkin käy, veloitamme takaisinmaksusta 300 kruunua(€30). Molempien osapuolten edun kannalta pyydämme lähettämään palautuspaketin yrityksille tarkoitettua paketinkuljetustapaa käyttäen.
Paljonko tuotteen palauttaminen maksaa?
Asiakas itse vastaa palautuksen kustannuksista. Valitse itse kuljetusyrityksen, jonka kautta haluat palauttaa tuotteen, mutta on kuitenkin tärkeää muistaa, että tuote tulee palauttaa käyttäen yrityksillfe tarkoitettua paketinkuljetustapaa. Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, maksamme tietysti rahdin ja toimitamme sinulle palautusrahtikirjan.
Kuinka kauan palautuksen käsittely vie aikaa?
Asia käsitellään 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta meille. Normaalisti asia käsitellään kuitenkin jo yhden vuorokauden kuluessa.
Miten reklamaatiotapauksessa tulee menetellä?
Jos sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote, tee asiasta reklamaatio. Ota yhteyttä asiakaspalveluun alla olevan lomakkeen avulla, anna tilausnumero sekä kuvaile tapausta. Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, lähetä siitä meille kuvia. Tämä helpottaa asian selvittämistä ja säästää kaikkien osapuolten aikaa.
Mihin maihin toimitatte tuotteita?
Toimitamme tuotteitamme maailmanlaajuisesti.
Minulla oli vaikeuksia tilauksentekemisen kanssa. Mitä minun tulisi tehdä?
Kokeile jotain toista maksutapaa tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, sähköpostitse tai chatissa, jolloin voimme auttaa sinua.
Mistä tiedän, että tilaukseni on käsitelty?
Tilausvahvistus lähetetään postin laatikkoosi, kun tilaus vahvistetaan. Jos et ole saanut tilausvahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Sisältyykö hintoihin ALV vai ovatko ne verottomia hintoja?
Ellei toisin mainita, kaikkiin verkkokaupassa näkyviin hintoihin sisältyy Ruotsin 25 prosentin ALV.
Jos ostat EU: n ulkopuolisesta maasta tai yritykseltä, arvonlisävero vähennetään kassalla.
Kuinka pitkä on avoin ostos -aikanne?
Avoin ostos on voimassa 30 päivää siitä hetkestä, kun vastaanotat/noudat tilauksen. Avoin osto ei koske avattuja pakkauksia tai erikoistilauksia, kuten Husqvarna Automower -tarrasarja.
Miten voin maksaa?
Meillä voit maksaa helposti Collector kautta, käyttää VISA- tai Mastercard-korttia.
Tarvitsenko tilin ostaakseni jotain?
Ei, meiltä ostamiseen ei vaadita asiakastiliä. Jos sinulla kuitenkin on asiakastili, tilaushistoriasi tallentuu asiakastilillesi.
Tomitus
Kuinka kauan edustaja säilyttää lähetystä?
DHL:ssä sovelletaan 14 päivän sääntöä siitä hetkestä lähtien, kun paketti saapuu edustajalle.
Miten voin seurata pakettiani?
Kun olemme käsitelleet ja lähettäneet tilauksesi, saat sähköpostitse seurantalinkin, jolla voit seurata pakettisi kulkua.
Missä on minua lähin jakelutoimipaikka?
Näet sinua lähimmän DHL:n edustajan sijainnin napauttamalla tätä ja antamalla postinumerosi.
Paljonko toimitus maksaa?
Toimituskulut perustuvat tuotteiden painoon ja kokoon. Emme peri toimituskuluja, jos tuotteen hinta on 890 kruunua ja toimitus tapahtuu edustajan kautta. Tämä ei kuitenkaan koske joitain erikoistuotteita, joiden paino tai koko on rajoitettu. Esimerkkejä tästä ovat ruohonleikkurit ja ajettavat ruohonleikkurit / puutarhatraktorit.
Kassalla näet aina kaikki saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot ja kustannukset.
Mitä tapahtuu, ellen nouda pakettia edustajalta?
Ellei pakettia ei noudeta edustajalta, se palautetaan meille automaattisesti 14 päivän kuluttua. Tällaisissa tapauksissa veloitamme 300 kruunun(€30) käsittelymaksun. Lunastamatonta pakettia ei katsota peruutusoikeuden käyttämiseksi.
Voiko teiltä tehdä tilauksen ja lähettää sen sitten toiselle vastaanottajalle?
Jos haluat tilata toiselle henkilölle/toiseen osoitteeseen, voit maksaa PayPalin kautta, kortilla.
TURVALLISUUSSYISTÄ Klarna ei salli laskutusta muuhun kuin väestörekisterissä olevaan osoitteeseen.
Mitä kuljetusvaihtoehtoja on tarjolla
Tarjoamme toimituksen DHL: n kautta. Toimitusvaihtoehdot perustuvat aina pakkauksen kokoon ja painoon. DHL - Home Delivery toimitetaan kuriirin kautta, ja Service point menee suoraan edustajalle.
Milloin lähetätte pakettini?
Normaalisti tilauksesi lähetetään 24 tunnin sisällä (muina kuin arkipyhinä). Tämä edellyttää, että meillä on tuotetta varastossa. Jos tuotetta ei ole varastossa tilauksen tekohetkellä, tuotteen lähetys kestää yleensä 48 tuntia.
Usein kysyttyä
Mitkä ovat aukioloaikanne?
Aukioloaikamme ovat: Maanantai-perjantai: 08.00-17.00 Lauantai: 10.00-14.00 Sunnuntai: Suljettu Punaiset päivät: Suljettu
En ole saanut tilaustani koskevaa tekstiviesti-ilmoitusta. Mitä teen?
Oletko antanut vahingossa väärän puhelinnumeron ilmoituksen lähettämistä varten tai etkö ole koskaan saanut sitä?
Ei hätää. Voit noutaa toimituksesi näyttämällä henkilötodistuksesi sekä lähetystunnuksen neljä viimeistä numeroa.
En löydä oikeaa varaosaa. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa, sähköpostitse tai puhelimitse, jolloin autamme sinua löytämään etsimäsi osan.
Valitukset / ostot
Miten vaihdan tavaran?
Haluatko vaihtaa vahingossa tilaamasi väärän tuotteen? Tai tilasitko väärän koon? Ota yhteyttä, jos haluat käyttää avointa ostoa. Lähetä palautettava tuote takaisin ja tilaa sitten suoraan verkkosivustoltamme.
Hyvitämme palautettavan tuotteen, kun se on vastaanotettu.
Tuotteeni lakkasi toimimasta takuuaikana. Mitä teen?
Husqvarnan tuotteet voidaan luovuttaa korjattavaksi/huollettavaksi kaikille valtuutetulle korjaamoille riippumatta siitä, mistä tuote on ostettu.
Kuinka pitkä peruutusoikeus minulla on?
Tarjoamme 14 päivän peruutussoikeuden lain (2005:59) etäsopimuksista ja muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehdyistä sopimuksista mukaisesti. Tuote on palautettava toimitusta vastaavassa kunnossa ja alkuperäisessä pakkauksessaan.
Jos tuotteessa on sinetti, sen on oltava ehjä. Jos palautettavan tuotteen sinetöinti on rikottu, tuote katsotaan käytetyksi. Varaamme silloin oikeuden vähentää arvonalennusta vastaavan summan tuotteen hinnasta. Asiakkaan on maksettava tuotteen palautuskulut ja todistettava pyydettäessä, että tuote on lähetetty. Siksi kuljetuspalvelulta on pyydettävä aina kuitti.
Mitä teen, jos paketti vahingoittuu kuljetuksen aikana?
NÄKYVÄ / NÄKYMÄTÖN: Ilmoita näkyvistä kuljetusvaurioista kuljettajalle välittömästi ennen kuin hyväksyt tavarat. Toimita sen jälkeen reklamaatio asiakaspalveluumme. Jos et reklamoi vastaanoton yhteydessä havaitsemistasi näkyvistä vaurioista, korvausta ei makseta. Näkymättömistä kuljetusvaurioista on ilmoitettava viimeistään viiden työpäivän kuluttua toimituksen kuittaamisesta suoraan asiakaspalvelullemme.
Tämän ajan jälkeen korvausta ei enää makseta. Kaikkien kuljetusvaurioiden osalta vaadimme, että asiakastukemme saa valokuvadokumentaation vahingoista. EDUSTAJAN KAUTTA: Jos lähetyksesi osoittautuu vahingoittuneeksi noudon yhteydessä, älä ota sitä vastaan ja pyydä edustajaa tekemään reklamaatio kuljetusyritykselle. Ota sitten itse yhteyttä asiakaspalveluumme ja reklamoi meille suoraan.
Voinko palauttaa tuotteeni kauppaan, vaikka teinkin ostokseni verkossa?
Kyllä voit. Maksunpalautus suoritetaan kuitenkin samaa maksutapaa käyttäen kuin tilauksen yhteydessä.
Miten palautus tehdään?
Sinulla on 14 päivän peruutusoikeus alkaen siitä hetkestä, jolloin vastaanotat tai noudat tilauksen. Palautuspaketti tulee lähettää vapaavalintaisen kuljetuspalvelun kautta palautuslomakkeeseen merkittyyn osoitteeseen. Emme voi noutaa pakettia jakelutoimipaikasta. Jos niin kuitenkin käy, veloitamme takaisinmaksusta 300 kruunua(€30). Molempien osapuolten edun kannalta pyydämme lähettämään palautuspaketin yrityksille tarkoitettua paketinkuljetustapaa käyttäen.
Paljonko tuotteen palauttaminen maksaa?
Asiakas itse vastaa palautuksen kustannuksista. Valitse itse kuljetusyrityksen, jonka kautta haluat palauttaa tuotteen, mutta on kuitenkin tärkeää muistaa, että tuote tulee palauttaa käyttäen yrityksillfe tarkoitettua paketinkuljetustapaa. Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, maksamme tietysti rahdin ja toimitamme sinulle palautusrahtikirjan.
Kuinka kauan palautuksen käsittely vie aikaa?
Asia käsitellään 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta meille. Normaalisti asia käsitellään kuitenkin jo yhden vuorokauden kuluessa.
Miten reklamaatiotapauksessa tulee menetellä?
Jos sinulle on toimitettu viallinen tai väärä tuote, tee asiasta reklamaatio. Ota yhteyttä asiakaspalveluun alla olevan lomakkeen avulla, anna tilausnumero sekä kuvaile tapausta. Jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, lähetä siitä meille kuvia. Tämä helpottaa asian selvittämistä ja säästää kaikkien osapuolten aikaa.